Keresés ebben a blogban

2011. augusztus 23., kedd

Tejszínes szedertorta

És íme az Anyósomnak készült torta. Tejszínes szederkrémtorta. Az ötlet onnan jött,hogy van egy csomó szedrünk,abból kellene valamit finomat alkotni. Bújtam hát a netet,hogy keressek egy jó kis receptet. Rá is találtam Tortabirodalom oldalán. Ezúton is köszönöm Kedves Tortabirodalom. A torta isteni finom lett. Igaz egy kicsit hozzá is adtam,és el is vettem a receptből,de egy jó receptből nem is lehet rosszat készíteni. A változtatások pedig a következők lettek: A szederkrémet nem 5 dl,hanem csak 4 dl tejszínből készítettem. A szederkrémet kettévágtam,és még plusz egy piskóta lapot betettem,így középen is volt tészta. Az eredeti receptet túl "krémesnek" találtam,így jött az ötlet a rétegzéshez. Szóval alul egy piskóta,rá a tejszín+szederkrém+tejszín. Középen megint egy piskóta rá a tejszín+szederkrém+tejszín. Végül szintén piskótával zártam a réteget.
Így nézett ki félkészen:

És íme a végeredmény



4 megjegyzés:

  1. Szia! Félkészen is szép a torta, talán szebb mind késszen, de biztos örült neki az ünnepelt, és nagyon finom lehetett.
    Most találtam a blogodra, csak így tovább!
    Üdv: Zsófi (az első olvasód)
    :)))

    VálaszTörlés
  2. Szia Kedves Első Olvasó!!! Valóban nagyon finom lett a torta,még aznap elfogyott... :)))

    VálaszTörlés
  3. Örülök, hogy sikere volt. Én is eleve több piskótával készítettem, szerintem eredetileg csak egy piskótalap volt a receptben, de iszonyatosan sok a krém akkor. :)

    VálaszTörlés
  4. Szia! Nagyon jól néz ki a torta én is ilyet szeretnék csinálni édesanyámnak születesnapjára. Annyi csak a gondom, hogy nekem ez túl magas torta és lennél olyan kedves, hogy leírnád nekem a hozzávalókat úgy mithogy ha csak a második(középső) piskóta lenne a teteje?
    Előre is nagyon szépen köszönöm,
    Vivien

    VálaszTörlés